MuhAnne canım ikizim yok ama bir tane bebişim var oda benim yanımda, bence ayrı oda çok zor olur senin için geceleri kalkıp emzirmen gerekicek ki ben tek bebekle bile yanı başımda olmasına rağmen zorlanıyorum sürekli kontrol ediyorum, başında beklemen gerekicek bı sure kusup kusmadigini kontrol etmek için, ağlayabilir sesini duyman lazım uykusuzluk da olunca uyanamayabilirsin belkide, yani yanı başında olması senin için kolay olur diye düşünüyorum 😊