33 haftalık hamileyim sancı şikayetiyle dr geldim 2 cm açıklığım olduğunu söyledi yaklaşık 7-8 saat düzenli sandım oldu ondan sonra serumların etkisiyle sancım kasılmam yok ama bu şekilde açılmam devam eder mi ? Bide sırt ağrısı ve göğüs kafesimin altında ağrı var sancı yada doğum belirtisi midir ??