Bende burdaki dogum hikayelerini okuya okuya bi gebelik gecirdim, herkese cok tesekkurler. Kendimi hep birarada ve guclu hissetmeme sebep oldu bu . Spinal sezaryen oldum plasentam asagidaydi ve doktorum ameliyat sirasinda zaten normal olmazmis 7 -8 defa boynunda kordon dolanmasi varmis dedi . Herseyde bi hayir var buna inanin . Allah herkesi bebegine saglikla kavustursun .
not : dependin onemini buradan gorup almistim ama malesef hayal kirikligi hep sizdirma yapti hele ilk gun rezil oldum . Saolsun bi ebe hanim bana bebek bezi verdi ve dependin uzerine kenarlarini yirtip onu koydum ve sonuc mukemmel .