Herkese merhabalar 37+4 üm dun gece sag belim ve yanim sanci girdi ama bu hemen gecti fakat bugun 3 dür ayni sey oldu boyle belinizle ters hareket yaparsinizda doğrulamazsiniz ya aynen oyle ama bu sefer kasiklarima dogru gelmeye basladi sola dogru yatiyorum suan biraz hafifledi ve o siralarda karnimda sertlik hissettim