A-B21 Kızlar 38. Haftadayım biraz ev işi yapınca sol böbreğim de agrı oluyor ama öyle böyle bi ağrı değil aynısını yaşayan var mı hastaneye gidiyorum bişey diyemiyorlar parol serum verip gönderiyorlar
paradiseeeeee Sorma bende 5 haftalığım sol tarafım agrıyo salı doktora gidicem inşallah kötü bişi yoktur 🙏 geçmiş olsun ikimizde neşen böyle olduğunu öğrenince yazarım