Cheerfulmom sehrikarabulut Benimde oluyor canım bebeğin kanala yerleşme agrıları olabiliyormuş ama yatın kontrolüm var en doğrusunu doktorum söyler tabi.
Esraca Benim de 30+5 altımda çok baskı hissediyorum ağrım oluyo normal mi bende bilemedim geçen hafta kontrol vardı iyiydi herşey 🤰
sehrikarabulut Esraca bende aynı durumdayım şuan progestan iç dedi doktorum ama emin olamadım içsemmi içmesemmi
Esraca sehrikarabulut bn ilk üç ay fitil olarak kullandım canım bi zararı olmadı sertleşip bırakıyor sürekli yer açıyoda olabilir kendine benim haylaz kaburgamı kırcak nerdeyse hareketleri okadar etkili artık