buseyusuf27 Gozde1989 bn süt içemediğim için oyle yıyorum oda cok tatlı istedıgınde cnm öğlen arası yıyorm 🤗 bı skntı yaşamadm suana kdr
Srhnzlcn Gozde1989 bende bebeğe faydası olduğunu pek düşünmüyorum sütten başka☺️ Ama bn baya yedim sevdiğim için
Tugcebyr Gozde1989 süt içince midem bulanır hep ilk hamileliğimde sürekli nesguikle yedim bunda da öyle yapıyorum
Nesliyazmazz Tabiki de zararlı. Sırf şeker ve karbonhidrat yararını geçtim zararı var. Bebek kilo alsın diye yiyenler oluyormuş ama bebeğe fossss kilodan başka bir şey değil.
Pinkyellow Bende bişey soruyum sütle cici bebe yiyomusunuz peki oda zararlimidir benim sürekli canım istiyor 🤷
Pembgl Pinkyellow cici bebe de işlenmiş besin sonuçta içinde bolca karbonhidrat var ve besleyiciliği düşük ve kilo kontrolünde çok zararlı yani fazla kilo almanıza sebep olabilir
Pinkyellow Pembgl keşke canim hiç istemese ama karşı koyulmaz bı aserme yasiyorum özellikle cicbebeye karşı neyse getirme aklına getirme aklına yok öle biseyy😐😐