snm_ Busra9290 bende etsiz olarak yiyorum. Yemeyeli bayağı oldu sanırım bir iki üç ay 😂 1-2 defa dışarıdan söyledik sonra eşim evde yaptı. Evde yapılan dışarıda yapılandan daha güzel oluyor. Hataylı eşe sahip olmakk 🤓
Zeyyno_ Busra9290 içinde çiğ et olduğu için önerilmiyor ben cnm istediğnde bi defa yedim ama midem çok kötü oldu ondn sonra hiç yemedim 😒😒