2subat Bebeğim yeri geliyor sağdığım sütümü biberonla alıyor yeri geliyor memeden emiyor ama asla meme reddi yaşamadık. Avent biberon kullanıyoruz bizde ve çok memnunuz, set alabilirsiniz tabi önerebilirim ama bir küçük 125ml lik biberon ve 2li emzik alırsanız 3 ayına kadar idare eder sizi, 3 ay sonra da büyük boy biberona geçersiniz