mom74 hasta bezi kadar iğrenç bişey yok ilk gün kullndım kanamam çok olursa diye hemen değiştirip depend giydim o kadar kanamama rağmem asla bir damla bile geçirmedi dışarı ve normal kilot gibi rahatsızlık vermiyor hasta bezi gibi kocaman kaba durmuyor en çok rahat edeceğin depend bende devşette yaptım doğumumu şimdi sıra ikincide inşallah🤲