Azramelisim Kizlar 32 haftalık hamileyim dünden beri göbek deligim ve çevresi çok agiriyor neden olabilir aranizda bu durumu yaşayan var mı
Deletedmom399 Azramelisim bebek büyüdükçe göbek deliği dışarı çıkmaya başlıyor ağrı ondan oluyordur canim endişe etme. Eğer başka bir sıkıntın yoksa sebebi odur ama doktoruna gidince yine bir sor sen 😊
Humaninannesi20 33+0 ım aynısı dünden beri bende var ishal olacakmış tarzı ağrı süründürdü resmen.Sürekli değil arada sancı gibi geliyor göbek çevrem beni mahvetti yarın kontrolüm var soracağım bakalım nedenmiş
Yuyaal Emineesen gerçekten mi benim de karnım çok sert ve göbel deliği yanım aşırı ağrıyor zor yürüyorum böyle taşıyamıyorum artık
Yuyaal Azramelisim gittim canım ben bu dokıtra öylesine gittim ve bana suyun az çocuğun kilosu düşük dedi karnı küçük dedi erken doğum riski var her hafta 2 defa gideceğimi söyledi morelim çok bozuldu kendi doktorum herşey yolunda demişti oysaki