Kızlar yarın 41 haftami dolduruyorum Dr sabah 6 da gel suni sancı ile doğumu baslatalim dedi ilk çocuğumda da öyle olmuştum ve bana gece 12 den sonra hicbirsey yiyip içme dedi ben hem uykumu alamamistim hemde açlıktan çok güçsüz düşmüştüm 11 saat suni sancı aldım ve gücüm bittiği için ikinamadim doğum anı da çok zordu zorlanmaya bağlı oğlumun gözleri kanamisti şimdi yine bana diyor ki 6 da gel evdeki oğlum çok geç uyuyor uykumu alamicam alsam bile sabah 6 çok erken benim için hele oğlum bana çok düşkün sabah beni evde göremeyince çok aglicak bensiz asla uyumaz anneme dedim gel akşam bizde kal biz sabah erkenden hastaneye gidicez neden erken gidiyosunuz ben sabah 8 gibi gelirim size siz hastaneye gidersiniz diyor benim de yapmak istediğim o ama eşim diyor ki Dr öyle dediyse vardır bı bildiği sabah 6 da gidicez anneme diyorum eşime kızıp sayıyor uykunu almadan nereye ben sabah 8 de gelcem size 🤐 felan filan oglumdan ben nasıl ayrilcam bana sarılmadan uyumaz sabah görmezse çok aglar oğlum beni yanında görünce çok neşeli uyanıyor biz 1 saat yatakta oyun oynuyoruz oğlumla düşündükçe ağlıyorum napcam ben 😔