Hanife_ikranuR 25 haziranda adetim bitti 4 temmuzda hamile kaldım 18-20 temmuz falan gibi de belirtilerim oldu dediğim gibi baş ağrısı, kasık batması, yorgunluk hissi falan. Bir hafta kabul edemediğim için hemen test yapmadım bir hafta sonra yaptım silik çift çizgi çıktı. Yani adetin bittikten bir hafta sonra falan hamile kalmış olabilirsin bu senin ne kadar zamanda yumurtladığına bağlı