Herkese selamlar, 😊
İlk gebeliğim ve 6. Aydayız Lierac ve bio oil kullanıyorum. Suan için memnunum ama bitmek üzereler, göğüslerime sürmediğim için ufak catlaklarım oldu. 😕
Bu ürünler en fazla 1 ay daha yeticek, bugun muhendisinoğlu sayesinde bio oilin içinde zararlı maddeler olduğunu öğrendim.😒
Badger adlı marka tamamen organik fakat 150 tlden aşağı fiyatı yok gramaj olarakda cok kucuk. Büyük paralar vermek istemiyorum ve en doğalını evde kendim yapmaya karar verdim. Belki işine yarayan olur diye listeyi buraya bırakıyorum daha ucuza geleceğine eminim ve bereketli olacağına.
Özellikle badger kullananlar cok memnun içeriğine baktıgımda ise organik yağlar mevcut bunlardanda yola cıkarak listeyi şöyle hazırladım ;
*Kakao yağı
*Tatlı badem yağı
*Hint yağı
*Hindistan cevizi yağı
*Hakiki zeytinyağı
Hepsini birebir ölçüde bir kapta karıştırıp ihtiyaca göre sürmeyi düşünüyorum, sizlerde böyle yapabilirsiniz.
Çok araştırdım ve çoğu doktorun hamilelikte bitkisel olarak önerdiği yağlar bunlar.
Sorularınız olursa seve seve yardımcı olurum, Sağlıkla kalın🥰