Merhabalar yeni üye oldum merak ettiğim bi sorum var sizlere danışmak istiyorum hamilelik testi yaptırdım adet günümden bi hafta önce bi gün aralıklarla üc tane hepsi pozitif cıktı silik şeklinde çok mutlu oldum ama adet günüm yaklaştıkca hafif adet sancılarım oluyor sanki hamile degilmişim hissiyati alıyorum pozitif cıktıgı halde adet sancılarım neden oluyor sizde nasıldı yardımcı olursanız sevinirim