kadeerrr Selam Kızlar ben 17+2 bazen sanki içimde balon patlıyor damar atıyor kelebek uçuyor gibş hissediyorum ama çok az bu bebekten dolayı mı? Bebek hareketlerini hissenden annişler bebeklerinizi ilk hissetmeye başladığınızda neye benziyor
nilsmother kadeerrr Bn ilk 13 haftalıkken kayma şeklinde hissettim canım hissettiklerin bebeğinin hareketleri 😄🥰
halitefe kadeerrr ben 16+6 oldum canım bu hafta sadece seğirme şeklinde sanki biri hafif dokunup çekiyor gibi elini çok kısa anlık öyle hissediyorum umarım bebektir bu bağırsak hareketinde olabiliyormuş
Esoo0698 kadeerrr Ay duyguyu 16da hissettim bende buraya sordum hatta bebek evet şimdi 17 olduk böyle bazen gıdıklar gibi bazen kelebek uçması gibi bazen böyle hareket eder gibi 😍
ZeynepOguz87 Haftanın sonlarında ner olarak hissettim öncesinde emin olamıyordum şuan 20+2 zaten coşmuş durumda ♥️