Mmutluluk8 Derya221 bende de bu zamana kdar hiç halsizlik,uyuşukluk olmamıştı.37+1 olduk.1haftadır gözlerim kapanıyor,sürekli uyuyorum,kafam bulanık,unutkanım fazlasıyla.Çok enteresan bir sürece girdim 🙈