Merhabalar;
bu benim ilk gebeliğim ve ilk forum deneyimim. Gebeliğimin 5+5 indeyim. Doktorum keseyi gördü ama kanama odağı var düşebilir o yüzden 10 gün tuvalet dışında hiç kalkmayacaksın 3 günde 1 iğne yaptıracaksın dedi. Kanamam yok ama çok ağrım var. Bazen ishal olmuşum gibi, gaz ağrısı gibi, regl ağrısı gibi ve bir de hemoroid ağrısı eklendi şimdi. Ne zaman geçecek bunlar😔