Normal doğum sonrası ne kadar sürede iyilestiniz yani tam olarak ne Zaman rahat rahat oturdunuz ? Dikişleriniz ne zaman tam iyileşti ? Vajinanız da ağrı kaşıntı şişlik gibi şikayetleriniz oldu mu ? Ben doğum yapalı 1 ay oldu ama hala otururken canım yanıyor idrarımi yaparken sanki kaslarım çekiliyor gibi hissediyorum ve dikişlerm de kaşınıyor (3 dikiş sadece )