Ttbal canım gebeliğimin başından beri idrar yolu enfeksiyonundan muzdaribim. Bir kere agumentin iki kere de enfexia kullandım. İlaç kullanırken hafifledi sonra yine aynı sancılar devam etti. Şuan 37+6 haftalığım üç gün idrar yolu sancısı çektim gece gündüz doktorum sefazol 1000 mg antibiyotik iğne verdi onları vuruldum üç tane. Geçti mi yine hayır asla geçmiyor dayanmaya çalışıyorum. Kullan yani çok şükür benim bebeğime bir şey olmadı gayet sağlıklı hatta haftasına göre önde gidiyor. Geçmiş olsun taharet suyuna elma sirkesi katarsan iyi gelir.