Öncelikle çok uzun bir hamilelik ve doğum hikayesi oldu. Baştan uyarayım😊2015 te evlendik ve bir yıl sonra bebeğimiz olsa diye düşündük. İlk hamileligimde heyecanla kalp atışı dinlemeye gittiğimizde boş gebelik olduğunu öğrendik ve kendi kendime düşük yaptım. 2.hamileligimde 6+3te yine bir kanamayla bebeğimi kaybettim. 3.de çok şükür kalp atışını duyduk büyüyoruz derken 15.haftada kanamayla hastanede yattım fakat 18.haftada ani bir sancıyla oğlumu cennete göndermek zorunda kaldım. Bütün ayrıntılı genetik hsg kan testlerini yaptırdık eşimle birlikte. Hiçbir sorun çıkmadi. Çok zor gelmisti fakat veren alan Allah deyip hayatımıza devam ettik. 4.kez hamileydim fakat bu da sağlıklı değildi ve ilerlemeden yine düşük yaptım. Bundan sonra perinatoloji ile yola devam etmeye karar verdik. Ocakta hamile olduğumu öğrendim. Bu sefer sakin kalmaya çalışıyordum heyecanlanma üzülürsün diyordum kendime. Bu sefer güzel ilerliyo 12.haftadan sonra serklaj olacak derken 12.hafta doldu ertesi gün yine ani kanamayla doktoruma koştuk. Çok şükür kızım saglikliydi fakat serklaji ertelemek zorundaydık. Bu arada ilk kalp atışını gördüğümüz günden beri günde bir progestan kullanıyordum. Ona rağmen kanama oldu.🤷 14.haftada serklaji yapmaya karar verdik aktif kanamam yoktu. Bundan sonra 2haftada bir sürekli kontroller günde 3progestan devam ettik. Çok şükür ki ciddi bir hamilelik sikintisi yaşamadım. Serklajli olmama rağmen kendimi yormadan evdeki işlerimi yapiyordum. Dikiş alınma sureci normalde çok kolayken benim Dikislerim dokuya gömüldüğü için çok zor alındı malesef. Dikislerim alındıktan sonra kızım gelir diye beklemeye başladık fakat doktorum açılma yok böyle olduğunda genelde bebekler gelmiyo diyordu. Biz bekleye bekleye bir hal olduk kızım gelmek istemiyordu. 15eylulde 40+5te suni sancıyla doğumu başlatmaya karar verdik. Doktoruma kalsa daha erken baslatacakti. Sabah hastaneye yatış işlemleri yapıldı açılma 2cm ancaydi ve yumuşama vs yoktu. Doktorum zor görünüyor dedi ama ben denemek istiyorum dedim. Suni sancıyi taktılar en başta hafif hafif adet sancısı gibi vurmaya başladı. Öğleye doğru 1dk arayla sancılar gelmeye başlayınca doktorum sancı miktarını kıstı. Azıcık nefes almaya başladım derken 2gibi yine 1dk düştü sancilar. Hocam nolur biraz kapatalım diyorum fakat artık açılma hızlandı kapatmak diye bir şey yok dedi ama dozu kıstı sağolsun. Saat 3te muayeneye aldılar ebe 7cm dedi doktorum 5anca dedi. O arada suyumu patlattılar ve ebe baya zorladı bir şeyler yapti. Odaya gidelim seni biraz yuruteyim nstye bakalım dedi. Nst istemiyorum diyordum yatarak sancı çekmek işkence gibiydi. Odaya geldik muayene edicem dedi ve saniyeler içinde geri gidiyoruz dogum başladı hadi dedi. Şok oldum. Dogumhaneye girdik aşırı derecede ıkınma hissi geliyo çatala çık diyorlar. Neyse ıkınma geçer geçmez çatala çıktım. Doktorum koşa koşa geri geldi ve sancı geldikçe bacaklarımı kendime çekerek kuvvetli ikinmami söyledi. Sürekli kulağım onlardaydi ne dedilerse yapmaya çalıştım bagirmadan nefes kontrolü yapmaya çalışarak 15.25te kızımı kucağıma koydular. Kendimi nasıl adapte ettiysem kızımı koyduklarını fark etmedim doktorum kızına bak diyene kadar😂 Hemen eşimi aldılar kordonu kesmesine izin verdiler. Çok küçük bu dediğimde neresi küçük kocaman bu kız dediler 3580 Gr 50cm. Dikislerim bittikten sonra beni giydirdiler ve kizim kucağımda yürüyerek dogumhaneden çıktım 😊 Rabbim isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin. İsyan etmeden sabırla bekleyin ben 4yil sonra bu mehtesem kokuya kavuştum her şeyin zamanı varmış. Sorusu olan olursa severek cevaplayabilirim😊