yaseminguneri Merhaba kızlar bebişleriniz için hangi çamaşır deterjanını kullanıyorsunuz, tavsiyeleriniz neler??
saramomy yaseminguneri ben dalan roxy sabun tozu kullanıyorum tüm eşyalarını bu deterjanla yıkadım %100 doğal içerik
Kybele23 saramomy roxy içeriğini değiştirdi diye biliyorum canım yoksa ben de roxy alacaktım arkadaşım tavsiye etmişti
Hanife_ikranuR yaseminguneri ilk dogdugunda sabun tozu daha sonrakk zamanlarda ariel kullandim ve kulaniyorum
Eta21 Duru granül kesinlikle 32 haftalığım bugün tüm çamaşırlarını yıkadım ve öyşe güzel kokıyor kü bizim için bile yeni deterjan adayı diyebilirim🙄😃
turansmom1 yaseminguneri uni bayb sıvı deterjan ve aynısının yumuşatıcısinı kullaniyorum. Ayrıyetten toz olarak dalan roxy aldım ben gayet memnunum herkes onları öneriyordu😊
Kybele23 yaseminguneri ben Green clean aldım. İnstagramda mühendisinoglu nun tavsiyesiyle. Ürünlerin içeriğini inceliyor. Biberon temizlemek için bulaşık jelini yumuşatıcı deterjan leke çıkarıcı set halinde aldım. Bebeğimin eşyalarını yıkadım memnunum.