ecembugra53 Pinkbaby aynen canım bende aynıyım az kaldı valla 😊😂 Rabbim sağlıklı hayırlı güzel doğumlar kolay doğumlar tek Avaz da doğuralım inşallah canım Rabbim sağlıklı sıhhatli hayırlı Salih evlat eylesin bizlere 😊❤️🤲🏻🤲🏻
Sezensu Pinkbaby 34+0 çok garip duygular az kaldı diye telaş yapıyorum bir yandan daha var diyorum sağlıkla kavuşalım inşallah 🙏🏻
Ardahan91 34+2 olduk bizde 🌸🐣 günler geçmiyor sanki . Ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum bir tuhaf ruh hali .. Sağlıkla kucağımıza alsak da hayırlısıyla 🙏🏻🧿
Hazal2020 Pinkbaby 37+4 üm bana vakit çabuk geçiyor gibi geliyor yada haftada 1 muayene olduğu icin cabuk geciyormus gibi geliyor 🤭 artik zorlanmaya basladim ne donebiliyorum ne oturabiliyorum ne yuruyebiliyorum 😂😂 wcye gitmekten bıktım 😂😂
Havagul Pinkbaby ne olduysa 30. Haftadan sonra oldu resmen zaman durdu ya hele hele bu haftaaaa 🤦♀️ geçmiyor 🤦♀️ Allahm hepimize sabır versin inşallah 🌺
Dilber24 Bende 34+0. Geceleri uyuyamıyorum artık. Sola yatsam sol tarafım sağa yatsam sağ tarafım ağrıyor. Tuvalete çıkmaya bıktım artık.