Selamlar herkese dün sezeryan günü aldım postu açmıştım bu sabah 8.30da yatış yapacaktım ilk gebeliğim 39+1 dün gece 2.30 gibi büyük tuvaletim var gibi agrı çektim hep allahtan kaynanam vardı ben asla doğuma yormazdım çünkü doktorumla daha gelmez diye sezeryan planlamıştık neyse dk tuttuk 5dkda bire indi derken 4te hastaneye geldik ebe kontrol etti 7cm açıklık şok geçirdim bana karar vermem gerektiğini söyledi bende normali deneyelim dedim suyum patlatıldı derken herşey hızlandı 5te doğumhaneye girdik 6da kızımı kucagıma aldım yaklaşık 13-14 dikiş var suan harikayım çok şükür Doğumhaneye indikten sonra tek önemli nokta ebeyi doktoru dinleyip ıkınmalarınızı düzgün yapmanız rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin biz mezun olduk 😍