Bu sabah nişanım geldi kızlar baya kırmızı ve epeyce belirgin bir şekilde çokça geldi damla damla değildi gittim nst de az sancı çıktı ve 1.5 cm açılma var dedi ama eve gönderdi inceden ağrım var. Acaba nasıl ilerler ki süreç ne yapmam gerekiyor şu an da