Yasmer123 evet idrar yolu enfeksiyonu. Ben çok ilaç kullandım fitil, vajinal haplar, antibiyotikler ama asla geçmedi geçmiyor. Geçti dedim 1 hafta 10 gün hiçbirisi yoktu tekrar sarı akıntılarım başladı. Artık 4 Aydır bıktım ama İnan yapacak birşey yok. Üç farklı doktora gittim hepsi ne verdiyse kullandım ama olmadı. Su içiyorum bol bol. Artık usandım zaten