32+6 günlük hamileyim dün gece sancım vardı 2 cm açıklığım olduğunu söylediler yatış yaptı doktorum ciğer geliştirici iğne yaptılar serum yapıyorlar sürekli enfeksiyonum da yüksek çıktı doğum olmasın diye durdurmaya çalışıyorlar aynı durumu yaşayan var mı çok korkuyorum daha çok erken küveze alırız dendi 😭😔