mombursamom Merhaba, Bursa’da memnun kaldığınız, tam olarak bilgilendirme yapan, hastasıyla ilgilenen, soru sormadan kendi anlatan, sezeryana yönlendirmekten kaçınan işinde 4 × 4 lük memnun kaldığınız Bursa Hamişleri tecrübelerini yazabilir mi?
yaseminkural mombursamom Orhan ORHAN canim doktorum cok cok cok memnunum. Ilgisi, alakasi , tatli dili, anlayisliligi ve tum sorulariniza sabirla cevap vermesi herseyiyle dort dortluk biri. Kesinlikle tavsiye ediyorum.🙏🏻
fatihmerve25 mombursamom Setbaşı Doruk Nuray KUZUKIRAN doktorumdan memnunum hemde riskli doğum uzmanı alanında iyi muayene ücreti de 85 TL gayet iyi bence 👍🏻
Rmeysa_1661 mombursamom eğer devlet hastanesi isterseniz yüksek ihtisasta burcu dinçgez çakmak ve tayfur çifti şiddetle önerebilirim. En ince ayrıntısına kadar anlatan çok ilgi ve alanların da master yapmış doktorlar 😊
Bmom Yasmn05 doruk yıldırım embiye yılmaz doruk çekirge hatice yıldırım hayat hastanesi naile gökçe akagündüz-hilal cankılıç esentepe hastanesi neşe hanım hem benim hem tanıdıklarımın gittiği doktorlar memnun kaldıklarımız
mombursamom Firfir90 muayne ucreti 1 ay icerisinde bi kac kez cagirirsa her seferinde mi 300 tl aliyor ? Yoksa ayda 1 kere ucret mi aliyor ? Fiyati cok yuksek cunku.
Ozge-16 mombursamom ben de Emre Beyin hastasıyım. Muayene 300₺ 25.haftadayım kontroller aylık oluyor ekstra bir durum olmadığı sürece belli bir aya kadar sonra sıklaşıyormuş onu bilmiyorum. Ama aşırı memnunum doktorumdan. Acil bir durum olduğunda her şeyini bırakıp geliyor bir pazar akşamı hafif kanama gibi bir durum yaşadım hemen en yakın hastaneye geldi bizimle birlikte.
Firfir90 mombursamom son haftalara kadar zaten ayda 1 çagırıyor son haftalarda 35 ten sonra diyelim bir muayene bir kontrol şeklinde birinden alıp birinden almıyor. Ama nst girdiğinizde 100 tl alıyor kontrole nst sahil değil
Zeyneppz Sevgi_13 merhaba doğum yaptınız mı ebdne lale hanım ve Zeliha atak diye bir doktor var ilk defa gideceğim hastane ortamı nasıl ebeler nasıl özelle aynı diyorlar özle boşuna para vermeye değer mi yok ha gi doktoru önerirsiniz?
Nurd Doruk çekirge de nurhan çelik ultrason da detaylı bakıyor anlatıyor tecrübeli olduğunu hissettiriyor odaya girmenle çıkman bir olmuyor ismini çok duymamıştım gitmeden önce ama gittim memnun kadım ona devam ettim kontrollerimde
Merve0107 Rmeysa_1661 cnm ben hep sevkete gittim o doktorlarada hepasistalsr var onlar hic yok ki orda
Nurcn Rmeysa_1661 yüksek ihtisas hastanesinde mi bu doktor ben doğuma gidicem özelde de harun beye gidiyorum daha karar veremdim
Rmeysa_1661 mombursamom ama özel hastane isterseniz çekirge dorukta harun şimşek çok iyi çok naif bir doktor ayrıca çokta ilgili ücreti de 155 TL 😊
Rmeysa_1661 es_es evet gerçekten de öyle sadece bir kere denk gelebildim ama onun yerine bakan asistanları bile aşırı tatlılar 🤗
Mircet mombursamom hayat hastanesi naile gökçe akagündüz kesinlikle tavsiye ederim doğum anında bile o kadar güzel cesaretlendirdi ki zira doğuramayacağımı düşünmüştüm pes etmiştim normal doğum olması için elinden geleni yapıyor bi kere çok naif sakin güzel güzel anlatıyor
Asx mombursamom bursada devlet de dahil 4 5 doktor denedim. Sıkıntılı olduğu için jimerde aral beyde karar kıldım. Dediğiniz ilgilerin hepsi insancıl güler yüzlü yaklaşım kendisinde var. Aral bey e gitmesem aytül arslan erdoğmuş a giderdim
es_es Rmeysa_1661 ben Tayfur Abiyi hastane dışından tanıyorum. Sağolsun beni bir gün acile yönlendir sancılarımdan dolayı, bir gece kaldım herkes çok güzel ilgilendi. Yüksek ihtisas evime uzak, o gün giderken bile akşam trafiğinde çok zor oldu gitmemiz. Yakında olsa ben asla kendisinden başka doktora gitmem
Rmeysa_1661 es_es ben Yıldırım’da oturuyorum s2 ile hop kapısındayım çok şükür. Oğlumu orada doğurdum o zaman tayfur beye randevu almak imkansızdı 🤷♀️ burcu hanım ile 9 ay boyunca irtibatta idim bildiğim kadarıyla tayfur bey ile çok yakın arkadaşlar hocası burcu hanımın 😊 dediğiniz gibi harika bir hastane. Ayın 8 ine randevu buldum tayfur beye cinsiyet için bakalım inşallah orada olur 🤗