Herkese merhabalar doktorum cuma günü alttan bakıcam dedi 38+2 oluyorum normal dogum yapicaksam cati mauyenesinde azda olsa acilma olmasimi gerekiyor hic acilma yoksa daha sonraki gunler birandami aciliyor ilk dogumum artik zorlanmaya basladim 37+4 üm dogum seklimin kesinlesmesini istiyorum belirsizlik oldumu daha cok stres oluyorum bilenler beni bilgilendirebilirmi