Prmas61 bende 39+2 yım 2 gün önce çok kötü kaşıntım vardı ve çok kötü tahriş olmuştu yuruyemiyordum bile üstelik akıntım da yeşile dönmüştü enfeksion dan sirkeli su çok iyi geliyor yakıyor ama dayan mantarı etkisiz hale getiriyor sonra güzelce kurula travozol krem sür mantar kremi doktor verdi bana da her lavobodan sonra kuruluyordum ve kremi sürüyordum doktorda fitil verdi çok şükür 2 günde geçti