annesivebebek Doğum şeklinize karar verildi mi ? Gün aldınız mı ? Nasıl geçiyor son haftalar kızlar🎀🦋🧿🍒💕💖
Fatmanurrr23 annesivebebek 38+5 şuan için normal doğum artık doğsun istiyorum çok ağırlaştım doğum kolay olsun diye hiç oturmuyorum sürekli temizlik pilates yetti artık 😂
Tgbakml 38+1 ile devam ediyoruz iyice ağırlaştık artık sabırsızlıkla oğlumu bekliyorum heyecanla cuma günü kontrolüm var bakalım doktor ne diyecek sağlıkla gelsin de önceliğim o🌸💃
Imfromlastnight 38+1 im. 28 eylülde sezaryenim var. Çok şükür iyiym. Bi dün gece belim sızlar gibi oldu sabaha kalmamış. Plansız gelecek diye tedirginim.