Asenadgdvrn80 Ben şuan 13+3 um 13+1 de doktor kıza benziyor dedi ama kızlar genellikle göstermiyor erken gösteripte kızı olan var mı 🥰🤗
Hnfesin Asenadgdvrn80 14+5 de kızım olduğunu öğrendm bir çıkıntı var dedi %80 kıza benziyor dedi 15. Haftada yine gittim çok göstermiyor huysuz olck bu kız falan yaptı 😂 ama v noktasını gösterdi kız dedi değişmez inşallah ilk bakarkende 14. Haftada baya zorlandı doktor
Monorassa Asenadgdvrn80 bnde 18 de kesin öğrendim kız olduğunu öncesi kız erkek farklı farklı söylendi 18.haftadan sonrada 21 de detayliya girince tamam artik dedim 🤣
Aysel_11 Asenadgdvrn80 evet 12 de kız dedi ama net 16 da derim dedi çok rahattı ama 12 de de sonra 16 da kesin kız dedi kızımız olucak nasipse 😊
Ayca2841 Asenadgdvrn80 bende su an 14+1 haftalık hamileyim dört gün önce bebeğimin kız olduğunu ögrendim 30 aylık bi kızım daha var şimdi kızlarım iki tane oldu allah hepimizin bebişlerine saglıklı uzun ömürler versin inş😊
Gulcan_klc92 2 gün önce gittim göstermedi cok.merak ediyorum 2 oğlum var bakalım bu ne olacak 🐣14 haftalık suan
Semrafiratgokbudak Asenadgdvrn80 ben 12haftalliktim doktor kız demişti suaan da 18haftaligim hala kizz canım değişmedi dahaa değişmez inslh😇😇
Asenadgdvrn80 Snackk ilk bebeğim kız ikinci bebeğim erkek istiyorum çünkü bir kız bı erkek yeter yasim 23 ama 3. Yu düşünmüyorm