Dün 9. Haftaya girdim bugün sabah kalkınca açık renkli kırmızı kan geldi çay kaşığı büyüklüğünde 1 saat sonra yine çok az kahverengimsi geldi doktorumu aradım progestan 200 mg fitil olarak kullanmaya başlamamı söyledi her gün mide bulantım oluyodu doktor çok iyi demişti böyle olunca çok korktum bu durumu yaşayan var mı çok endişeliyim 😥