Yasmn05 Net olarak ögrendinz mi bana 12 ve 13 te kıza bnzyo 14 te erkege bnzyo dedi iki ayrı dktr bilemedm ikiside 16 da netlesr dedi
mrvtkrl Yasmn05 bende 12 haftalığım dün doktor erkek olarak yorumluyorum bir sonraki ay netleşir dedi 😊
Annecik53 Yasmn05 burada en çok açılan post bu kardeşim … 14 de bana kız dediler yüz de doksan ama 19 da detaylı ultrason da kesin erkek gördük şuan 24.haftamdan gün alıyorum detaylıda görmeden alışverişe başlama ben yandım sen yanma =)
19231923 Annecik53 bana da ilk kız dendi 20.haftamda ayrıntılı da bacaklar yine kapalı ama erkek dendi doğum da inşallah bi sürpriz olmaz😂 kıza da çok heveslenmiştim oysa 😂
Fatmaada2015 Zehracelik bizde hem kızımı hem oğlumu tam 10 haftalıkken öğrendik 100 de 100 dedi gerçek çıktı ikiside erken anlayan doktorlar war
Zehracelik cgelmas ewet canım kime söylesem çok şaşırıyor ama bizim gerçkten 9. Haftada belli oldu erkek dediler ve doğru çıktı
Sumeyra30 14+6 dayım doktor tahminde bulunayım mi dedi yok dedim. İlk bebeğimde kız dedi erkek çıktı 😄 netleşsin öyle söylesin. 17. Haftada kontrolüm var netleşir herhalde
Yasmn05 Zehracelik 9. Hftada belli olmuyoki sallamiş tutmus bi kere 14. Hftaya kadar bile penis ve klitoris aynı boyutta diyo cogu dktr ve bunun ayırımını o hftlarda bile anck cok tecrbeli dktrlar yapar
Ipek0z Yasmn05 benim de yarın kontrolüm var söyleyecek inşallah ama ileride inşallah değiştirmez fikrini umarım net görür☹️
19231923 Yasmn05 çok kişiden duyuyorum doğumda bile başka cinsiyet doğanları bi erkeği nasıl kıza benzetiyor ki yani insanların psikolojileriyle oynuyorlar resmen emin değilsen söyleme yani