Arkadaşlar merhaba ben nisan ayında düşük yaptım 2 ay korundum sonra korunmayı bıraktım ama gebe kalamadim geçen ay 13 gün adet günüm geçti tahlil yaptım gebelik yoktu bu ay rahim filmi falan çektim bir tupum tikaliymis acaba mantar mi var bnde akıntım var beyaz kremsi gibi ilişki sırasında da çok oluyo ve eşime bulaşıyor hepsi böyle olan varmı arkadaşlar akıntı gebeliğe engel midir ve iltihap mi mantar mi yada enfeksiyon mu acaba bilgisi olan varsa yazsın lütfen