Adeviye 35+4 olduk ama bebeğim daha dönmedi doktor dönmezse 39. Hafta da sezeryanla alırım dedi var mı bebeği geç dönen
Fatmanurrr23 Adeviye 37de benimde dönmemişti şuan 38+5 ne durumda bilmiyorum Pazartesi gidicem doktora
Serivans Haftada kontrole gittim dönmemişti. Salı günü tam 36 oluyorum. Kontrolüm var döndü mü döner mi bilmiyorum. Ama doktorum kesinlikle doğum şekliyle ilgili bir yorumda bulunmadı. 36. Haftada konuşuruz dedi. Son haftaya kadar dönme şansı var ama doktorlar genelde bebeğin kilosuna falan bakarakta öngörebiliyor doğum şekline. Gönlümüze göre olur inşallah🌸
Adeviye Doktor bu iki hafta içinde dönmezse dönmez dedi çok da hareket ediyor ama sürekli başı yukarıda fark edebiliyorum inşallah döner de benim de normal doğum yapmak isteyen herkesin de