Kyyyyyyyy ben pek hamile kıyafeti almadım 6 aya kadar normal kıyafetlerim ve elbiselerim oldu sonradan alışverişe çıkayım dedim h&m falan baktım çok pahalı geldi yani kısa bir dönem giyeceğim şey için bu kadar vermeye gerek yok diye düşündüm 😂 lcw ve defactodan iki tane pantolon ve bluz aldım. Mangoda normal bedenimden bir beden büyük kıyafet aldım. Şimdi sıcaktan pantolon giyemiyorum hala elbiselere devam 😂