momeda Sevgili anneler merhabalar ilk gebeliğim adetime göre 6 haftalık doktora göre 5 haftalık gebeyim normalde ağrıyan göğüslerim bugün hiç ağrı yok gayet enerjik hissediyorum acaba bir sorunmu var sizce doktora gitmelimiyim
Seda92 Yok cnm normal bu durum hiç tedirgin olma bi süre hiç hamile değilmiş gibi bile hissedebilirsin iyi günlerin kıymet bil😉
Esracnrr27 Aynen ben de senin gibi neden belirti yok diye şaşırıyordum oh iyiymiş böyle ben hep doğururum diyodum derken 8. Haftada tam anlamıyla kusmaktan bulantıdan feleğim şaştı inşallah senin hep sıkıntısız gider