Sureyya_ Kızlar sizde devit3 damla ictiginizda çarpıntı yapıyor mu sizde de her seferinde içmicem diyorum da bebise kıyamıyorum içiyorum..
okroya Bana da kullan diye verildi hatta 2 tane farklı marka aldım ama doktor zaten güneş var hava sıcak ondan daha iyi d vitamini bulamazsın kullanma kışa doğru kullanırsın dedi ben şimdilik kullanmayı bıraktım 1 hafta falan anca kullanmışımdır
Sureyya_ babysevgi doktorum içme artık dedi.. Zaten 36. Haftaya girdim içmeyi bırakmayı düşünüyorum şuan