Hayatuysal34 benimde aynı sayılır canım bazen çok net hissettiriyor bazen de çok ama çok az var yok arası oluyot yani doktora gidince bike doktor bana biraz don gel hareket etmiyor diyo hep öyle oluyor bidaha yemek yiyip dolanıp giriyorum ancak öyle hareket ediyor doktor sakın olacak diyo işte canım 🤣