355335 15 haftamda hissettim hemde çok şiddetli. Of dedim yani sonra pek hissetmedim 18 haftada tekrar o şiddetli şekilde hissettim zıplatıyor yani.
Japonica Ilk olarak 16. Haftamda hafif hafif hissetmeye başladım. 18 itibariyle de oldukça fazla hissediyorum. Uyudugunu, uyandigini, ayaklarinin yerini fark edebiliyorum. 23+3 um esim dışarıdan tekmeleri gorebiliyor 😃
Zngn0435 Japonica ayaklarının yerini nasıl hissediyorsunuz? Hareketten mi yoksa dışarıdan mı belli oluyor?
babyceylan Ilk gebeligimde 14. hafta da 1 kere 15 de bir kere 16 da artık tamamen her dakika hissetmeye baslamistim. ikinci de 11. haftada 1 kere 12. hafta da 1 kere hissettim abisi gibi 13 14 de tamamen oynar sanırım. Doktor karin içi geniş olmayanlar daha çabuk hissediyor demişti.
Japonica Doktor kontrolunde bebegi bazen sagda bazen solda hissediyorum dedim, o da ultrasonda bakıp ayaklarini hissediyorsun diyip gosterdi. Ordan anladım ben de 😃