Her gün istemsiz olarak sinirlenip içime attığım şeyler oluyor kıyamam yavrum seet sert tekmeliyor o zaman ben de çok üzülüyorum içime attığım ne varsa ona geçiyor diye duydum ki hamileyken anne ne ladar üzülür stres olursa bebek doğunca o kadar huysuz olurmuş gerçekten öyle mi ?