Kızlar rahim kısalığı bi belirti verir mi? Açılma falan olmadan ama sadece rahim kısalığı olanlar daha önceden bi ağrı sızı hissettiniz mi ?
ben en son 20 haftalıkken ayrıntılı ultrasonda çıktı 28mm ölçüldü benim bi şikayetim falan yoktu dr bakmış o şekilde öğrendim. Aradan 10 gün geçti ilaç falan kullanmıyorum. Öyle abartılcak bi şikeyetim yok ama dün gece yatarken 5 6kere vajinadan sanki iğne batırıyorlarmış gibi oldu irkildim onun haricinde de 4 gündür tam iki göğsümün arası ağrıyor sabit durunca bişey yok ama ağrı girdiğinde eğilemiyorum bile zorlarsam kafama kadar vuruyor ağrısı bu neden oluyo anlamadım gitti. Yarın dr gitcem ama sormak istedim yinede. Uzun oldu hakkınızı helal edin
(şuan 21+6 )