aslanuraz :) canım tog olayı 24 derece evler için kışın yani bizler için içine ince bi zıbınla 1 tog kundak giydirip rahatlıkla yatırabilirsiniz ama owli de kundak olarak 1 tog yok o yüzden normal owliden kundak alıp içine kalın bi tulum giydirip yatırabilirsiniz. ama uyku tulumu değil ilk 6 ay kundak