Kizlar iki uç gundur vajinamda kasinti var dunden beride yeşil bir akinti geldi.Az once de kremsi sekilde akinti geldi.Kokusuz.Buyuk bi ihtimal enfeksiyon oldum.Doktoru aradim yarin icin gelmemi soyledi.Çok onemli bir sorun olurmu dedim.Cok onemli bir sorun olmaz dedi gormeden birsey diyemem dedi.Yarin gidecegim yada sali gunu.Benim merak ettim basina boyle birsey gelen varmi ne yaptilar?Bu arada 18+0 haftalik gebeyim.Evliligimin ilk zamaninda da mantar olmustum ama enfeksiyon ilk defa oldum.🌸🌸