Epifenomen Gizemela organik bitkisel boyalar kullandığınız sürece sorun olmaz diye biliyorum. İlk aylar izin verilmiyor.
DBaybars Gizemela Kanıtlanmış bir zarar yok ben hamileliğim boyunca 3 kere boyattım 2 kere kestirdim. Kafanızın içinde yara vs birşey yoksa zaten korkmanıza gerek yok
Havagul İlk 3 aydan sonra boyatılıyor diyolar canım ben boyattım ama doktoruna sor istersen daha emin olmak için 😊
Hurmuz16 Emne123 daha 5 haftalık hamilesiniz saç boyama düşünüyorsunuz lütfen daha çok erken ben 25 haftalığım kapalı olduğum için doğuma 2 hafta kala boyatıcagım bekleyin aceleniz yoksa çok zararlı boyatmayınız tabikide
Sibelcet Emne123 benim doktorum 16 haftadan sonra biyatabilirsin demisti ben 39+3 teyim 2 gun once yaptirdim bence bekle biraz ☺