Merhaba kızlar 😊 ilk hamileliğim o yüzden bebek bezi hakkında bilgim yok. 1 numaralı 100lu molfix almıştım Migros’tan indirimde. Baktım her yerde bezler indirime girmiş bari ⅔ numaradan da alıyım diyorum. Evy baby kullananlar varmı? Molfixdan Evy baby’e geçersek pişik yapmazmı? Daha 27 haftalıktayız. Erkek birde bebeğim.