DilekAlkanat Kaderrr benim doktorum ozel hastanede ilk 33haftalikken rutin olarak basliyormus nstye. Ben 33 haftamda girdim ilk. 34+3de devlet hastanesinde randvm vardi o doktorda nst istedi sanci araliklarim 25-50arasindaydi 🙈
MKES İlk 25 de kanamam oldugu icin olmustu duzenli olarak 29. Haftadan itibaren giriyorum her halfta😏
matruskaa Kaderrr canım devlette 32.den sonra alıyolar özelde 36.dan sonra en azından benim gittiğim yerler bu şekilde aksi bi durum yoksa rutinde böyle
Mzeynepp Ebrarrrr kişiden kişiye, doktordan doktora değişiyor canım. Sıkıntı olduğunu düşünme. Allah dağlık sıhhat versin. Nst rutin bir durum
Ebrarrrr Mzeynepp inşlalah Canm ya rabbim hepimize saglıkla evladlarımızı kucagımıza almayı nasip eylesin inşşlah
deletedmom351 Burcinelly Canım bende bilmiyordum üstteki çizgi bebeğin kalp atışları alttaki çizgide senin sancınmış bana da öyle söylediler ama yine de bir şey anlamadım. 😂
ozdenarda Kaderrr suan bende 32+4 gunluk hamileyim doktorum 34 de baslicagimi soyledi nst ye randevumuzu aldik 34 den itibaren haftada bir defa nst ye giricez insallah
TugbaYildirimYasar Kaderrr bilmiyorumki suan 3 cocuguma hamileyim ama hepsinde 28 haftalıkken baslanıldı halbuki bi sorun falanda yok allaha sükür
DamlaNazBay Kaderrr 38 hafta oldum hala hiç girmedim nst ye bu hafta perşembe çatı muayenesine ve nst ye giricem sözde bakalım o güne kadar doğurmazsam tabi 😊