Turunc
paradiseeeeee Merhaba eğer yol probleminiz yoksa kendi doktorumu onerebilirim gercekten muazzam bi insan herşeyden önce. Op.Dr.Umut Yolal Ozel Florya (eski baypark) hospital daydi ilk başladığımda suan kendi hastanesine gecicek ocak ortasi gibi acilicak hastane Özel Kucukcekme hastanesi. Bende ilk baslarda cok dr. degistirdim benim için güleryüz, ilgi alaka, herzaman ulasabilmek çok önemli Umut bey bütün isteklerimi karşılıyor bu konuda. Herseyi cok guzel acikliyor sonra aklina takilan birsey varmi diye soruyor asla paragöz degil her daim güleryüzlü whatsaptan istedigim zaman ulasabiliyorum yada ariyabiliyorum instagramdan inceleyebilirsiniz isterseniz. Bedia hanima Beylikdüzü dh deyken gitmistim tahlil yaptirmak icin genel olarak guleryuzlu pozitif birine benziyor ama devam etmedigim için net birsey soyleyemem kendisiyle alakali. postu görünce tavsiye vermek istedim cunku bende baslarda dr. Konusunda inanilmaz ugrastim ve dolastim.