miracam Benim yavrumun doğmaya niyetimi yok 🙈 Güya bugun doğurmam lazım ama tık yok ne nişan ne sancı ne olacak böylee ilk gebeliğim birde 💃
Beyaban miracam bende aynı durumdayım ilk gebelik 40+2 deyiz yarın sabah doktor yatışımı yapcak inş suni sancı ile dogum başlatıcaklar
Mom10 miracam ya eski bebekler 38-39 arasi gelirmis simdi masAllah bekliyoruz bekliyoruz gelmiyorlar 😂
gokcecan miracam eylül bebekleri neden böyle oldu 😅 kız erken olur derler 39 içindeyim hala karnım yukarda nişan yok sancı yok 😅
Anne2_ Dilaraa61 ayy benimde yarın sezeryan olmam gerekiyordu vazgeçtim istemedim doğumu beklemek istiyorum 38+5 son 9gün inşallah bugün yarın kendi gelir
Srhnzlcn gokcecan valla öyle ya bnde yarın 40 oluyorum ne nts de sancı var ne bişey😀 dün çatı muayenesi oldum Sonra kanamam oldu sabahta biraz sümüksü geldi nişan mı diye heycanlandm bakalım ne olacak😀
Bircanaydin gokcecan bende 37 +4 te dogurdum geçen çarşamba ama şimdi ben evde o hastanede enfeksiyon gibi görünüyor inş tez zamanda kavuşurum bebişime
miracam Anne2_ bekle en azından denemiş olursun normali baktın dayanılcak gibi değil o zaman dusunursun 😍😊
Anne2_ miracam bende dört gözle Kızımı bekliyorum napcağımı şaşırdım artık gelsin istiyorum ama o daha gelmiyor ne nişan ne su nede öyle şiddetli bi sancı yok yok yok 🤷♀️😭
Gkc2144 miracam benim ki geldi 39 haftada şu an 14 günlük darısı bütün annelerine başına sağlıkla gelsin 🥰
Mom10 miracam aslinda bi an once dogurmayi hayal ediyorum birde hafif agrim olunca sanki hazir degilmisim gibi korku basiyor arada kaldim😂
miracam Mom10 yemin ediyorum beni anlattın şuan😂😂 Bazen böyle sanki rahme doğru baskı gbi birşey oluyor nasıl dayanacaksın diyorum Ay Allah hepimizi bi sancıda kurtarsın🙏